Zooplus - Sivu 39 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

08.11.2013 16.48
021417133_r

Mulle eivät oo ikinä kyllä mitään puuttuvaa tai rikkoutunutta tavaraa lähettäneet uutta vaan antaneet vain rahat takaisin. Tottakai on hyvä että korvausta saa mutta silti jää harmittamaan se tavaran puuttuminen. Itse usein tilaan isoja satseja kerralla niin en välttämättä teekkään seuraavaa tilausta kuukausiiin..

Tuo pakkaamisen taso on kyllä välillä jotain ihan hirveää.. Olen tilannut säästöpakkauksia vuokaruokia ja sitten ne ovat irtona siellä isossa pahvilaatikko purkkiruokien ja muun roinan kanssa. Ei varmaan tarvitse sanoa että suurinosa vuuista oli rikki tai vähintään rutussa..

Jokakerta on kyllä tainnu olla nuo pakkausnarut ja aikalailla joka kerta ovat porautuneet pahvin läpi. Viimeksi paketista oli kulma kokonaan auki joten paketin tuonut setä sitten antoi mulle auton lattialta niitä pudonneita purkkeja. Kerran oli sellaiset vihreät teippinarut paketin ympärillä ja ne nyt ei pureudu siihen pahviin. En tiedä miksei niitä käytetä enemmän.

08.11.2013 17.15
022209740_r
Turku
Oliver kirjoitti:

Mulle eivät oo ikinä kyllä mitään puuttuvaa tai rikkoutunutta tavaraa lähettäneet uutta vaan antaneet vain rahat takaisin. Tottakai on hyvä että korvausta saa mutta silti jää harmittamaan se tavaran puuttuminen. Itse usein tilaan isoja satseja kerralla niin en välttämättä teekkään seuraavaa tilausta kuukausiiin..

Tuo pakkaamisen taso on kyllä välillä jotain ihan hirveää.. Olen tilannut säästöpakkauksia vuokaruokia ja sitten ne ovat irtona siellä isossa pahvilaatikko purkkiruokien ja muun roinan kanssa. Ei varmaan tarvitse sanoa että suurinosa vuuista oli rikki tai vähintään rutussa..

Jokakerta on kyllä tainnu olla nuo pakkausnarut ja aikalailla joka kerta ovat porautuneet pahvin läpi. Viimeksi paketista oli kulma kokonaan auki joten paketin tuonut setä sitten antoi mulle auton lattialta niitä pudonneita purkkeja. Kerran oli sellaiset vihreät teippinarut paketin ympärillä ja ne nyt ei pureudu siihen pahviin. En tiedä miksei niitä käytetä enemmän.

Mua jaksaa huvittaa toi ruokien pakkailu; jotkut on pahvissa ja muovissa puristuksissa, joskus ne on taas vähän täällä ja tuola ja sit tossa toisella puolella.
Ja jos ruoka on tetroissa niin ne harvemmin on missään järjestyksessä vaan ne laitetaan kaikkialle minne mahtuu.
Puuttumiset ja tuhoutuneet tavarat on kyllä tosi kurjia, mekin tilataan nykyään harvemmin isoja määriä. Hyvä että saa rahat takasin mutta onhna se harvinaisen hanurista jos tarvitset just sitä just nyt ja sitä ei ole/se on rikki. ::/

Mut hei, kaikkea ei voi saada. Onneksi on edullista niin säästää toosi hyviä määriä kun raha ei kasva puissa.
"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
28.11.2013 12.53
022632497_r
Luumäki
Unna kirjoitti:
Toffe kirjoitti:
mie tilasin kesällä kaks posliinikuppia+telineen sieltä ja toinen niistä kupeista oli rikki. Lähetin vaan s-postilla kuvan rikkinäisestä kupista niin ne lähetti mulle kokonaan uuden setin :)

Kiitos tiedosta! Laitoinpa itsekin, katsotaan miten käy. :)

Mie laitoin kerran rikkinäisestä koiranruoka säkistä kuvan ja valitusta. Kun osa ruoista oli pudonnut pois. Matkan aikana pakettiin oli tullut reikä ja sisällä olevaan säkkiin kanssa. Laittoivat minulle tilille jotain 40% säkin hinnasta hyvitystä. :)
28.11.2013 17.35
022707901_r
kraków

Ens kuussa vois tehdä jonkun kivan joulutilauksen.Toivottavasti myös tulisi hyviä tarjouksia niin vois ostaa jotain sitten enemmän.Edellisenä jouluna oli kyllä minusta ihan jees tarjouksia :)

http://lifewhitdobermann.blogspot.com/
10.02.2014 10.51
Heeeeeeei, mitä ihmettä? Zooplussalla ei ilmeisesti enää ole ilmaista toimitusta, sillä vaikka sivun yläreunassa lukee, että yöi 49€ toimitukset ilman toimituskuluja, niin se iskee sinne 1€ toimitusmaksun. Eihän tuo nyt paljon ole, mutta aika erikoista.
10.02.2014 13.44
022604027_r
Seinäjoki

Meidän paketti oli lähteny Zooplussalle takasin Espanjan postin virheen takia. Laitoin sinne viestiä ja vastasivat heti lauantaina ja paketti lähti taas meille päin eilen. Sain vielä alennuskoodinkin kaupan päälle. Ja tietty ilmaiset postit. Katotaan jos tällä kertaa tulis perille. Alkaa olla ruualle tarvetta...

http://erikakatariina.blogspot.com.es/
10.02.2014 15.11
021865878_r
Max kirjoitti:
Heeeeeeei, mitä ihmettä? Zooplussalla ei ilmeisesti enää ole ilmaista toimitusta, sillä vaikka sivun yläreunassa lukee, että yöi 49€ toimitukset ilman toimituskuluja, niin se iskee sinne 1€ toimitusmaksun. Eihän tuo nyt paljon ole, mutta aika erikoista.

Tuo 1€ tulee kai itellan nostamien hintojen takia tai näin olen kuullut. Onko sama homma DPD:n valitsemalla? Sillä tavallahan selviää, onko syy vain itella.
10.02.2014 15.23
^ No katoppas, siitähän se näköjään johtuikin! Tarjosi vaan jostain syystä heti ostoskoria tarkastellessa tuota 1€ toimitusmaksua, mutta näköjään se koskee vain Itellan toimituksia. Hyvä että selvisi, eikä tuo nyt meihin vaikutakaan, kun DPD:n kautta tilaukset hoidan.
10.02.2014 16.14
022637008_r

Hehee, laitoin viestiä Zooplussalle tilaamastani kuonopannasta, joka osoittautui hurtalle liian isoksi ja halusin palauttaa sen. Sain takaisin viestiä, että palauttavat maksun, mutta minun ei tarvitse lähettää pantaa takaisin! Jäi kyllä hyvä mieli! Mutta tarvitseekos kukaan koon 1 kuonopantaa? :D

10.02.2014 17.14

Ai että tekisi mieli tilailla kaneille vaikka mitä täältä, ainakin kolmikerroksinen häkki ja roinat sinne tulisi tarpeen..

The more I get to know people, the more I like my dogs.
21.02.2014 19.34
022414662_r
Keuruu

Onko DPD:n kautta tilanneilla toimituksesta hyviä kokemuksia? Ite oon yleensä tilannu DHL:n kautta, mikä onkin nykyään vaihtoehto Itella ja nyt on sillekin tullut tuo 1€:n toimitusmaksu. Minäpä sitten valitsin riskillä tuon DPD:n. Katotaan tuleeko paketti ikinä perille. :D

Koira joka toimii kuin ajatus. Ei aina toimi.
21.02.2014 19.39
022710156_r

DPD:ssä on se hyvä puoli, että voi antaa niille valtakirjan jättää paketin kotiovelle, jos ei ole itse kotona, kun yrittävät toimittaa. Itellan toimitukset joutuu hakemaan postista, jos ei ole kotona. Meillä ainakin on ollut nopea ja varma toimitus DPD:n kautta!

21.02.2014 20.36
Miten jättää kotiovelle? Vaikka asuu kerrostalossa? :'D
http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
21.02.2014 20.44
022209740_r
Turku
Max kirjoitti:
Miten jättää kotiovelle? Vaikka asuu kerrostalossa? :'D

Kannattaa laittaa tietoihin/toimitustietoihin se puhelinnumero. Mekin asumme kerrostalossa, ja he soittavat ensin kysyäkseen ovikoodin yms. jos olemme kotona. Jos ei, niin sovitaan uusi aika jne.
"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
21.02.2014 20.52
022710156_r

Me asutaankin omakotitalossa :D En sitten tiedäkään, miten toimii kerrostalossa :P

21.02.2014 20.53
Vilja kirjoitti:

Me asutaankin omakotitalossa rivitalossa :D En sitten tiedäkään, miten toimii kerrostalossa :P

Ja tuli kotiovelle!
22.02.2014 08.04
Meillä on Itellan toimtus ja myös paketin tullessa soitetaan ovikelloa. Harmi vaan että tulee yleensä silloin kun ei olla kotona. Sitten vain postinkantaja kirjoittaa jonkun lapun jonka kanssa saa mennä hakemaan loota Postista. Onneksi ei ole Posti kaukana. 10 min sinne ja takaisin jos reippaasti kävelee : D Ajattelin, että vaikka asuu kerrostalossa, laatikko jätetään oven ulkopuolelle x)
http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
22.02.2014 10.56
021417133_r

Mä asuin jonkin aikaa kerrostalossa ja annoin luvan jättää portaiden alle piiloon ne paketit. Ulko-ovelta meni siis portaat alakertaan kellariin niin ne paketit oli hyvässä piilossa siellä. 

En tiedä uskaltaisko rivitalossa antaa jättää tohon oven eteen, uskaltaiskohan ketään lähteä raahaamaan jotain 20kg paketti mihinkään kun eivät todennäköisesti tiedä sen sisällöstä..? 

22.02.2014 12.30

Mä kun vielä rivitalossa asuin, ni usein jätin oveen lapun, että saapi jättää paketin siihen terassille jos kukaan ei tule avaamaan ovea :) Pari kertaa jouduin hakemaan postista yli 20kg pakettia (joskin auton kanssa, kun sain onneks aina kyydin), kun harjoittelija ei vaivautunut edes oven taakse tuomaan pakettia. Yhden kerran menin pyörällä postiin ja paketti oli noin 20kg, sain kuljetuksen paketille kotiin samana päivänä :D

Mä en ookkaan muuten pitkään aikaan tilannu tuolta. Viimeks viime vuoden syksyllä. Oliskohan kohta aika taas tilailla jotain...? Ainakin koirille märkäruokaa vois tilata ku tuolta saa isoja satseja halvalla.

Koira on ystävä, jonka voi ostaa rahalla.
22.02.2014 12.49
022705507_r

Täälläkin olisi Zooplussan tilausta suunnitteilla. Aktivointielu(ja), märkäruokaa "pahanpäivän" varalle + etukäteen jo kesän mökkireissuja ajatellen. Mahdollisesti myös jotain muutakin, jos sellaista sattuu ilmenemään. Viimeisin tilaus oli viime vuonna alkutalvesta, jolloin ruokaa tilattiin isompi määrä.

Ensi kerralla täytyy kai tuo DPD valita toimitustavoista.

26.02.2014 22.06
022690474_r

Ootteko ottanu sitä henkilökohtaista alennussysteemiä? Eh, miten sen selittää. Tilauksen yhteydessä muutaman euron maksamalla sai vuodeksi joka ostoksesta joko 3% tai 5% alennusta. Mulle tollasta diiliä tarjottiin ja mietin vedätettiinkö mua... :D Ainahan sieltä alennusta saa niillä kuponkikoodeilla, mutta tuo henkilökohtanen alennus tulee siihen vielä kuponkikoodin lisäksi.

Täällä mielenkiinnolla oottelen, ruokia ja hiekkoja on tulossa 65kg ja niitten lisäksi yks loisteputki ja pari muuta pikkujuttua. Epäilyttää hyvin vahvasti tuleeko se lamppu ehjänä perille... Viimeksi oli ainakin vastaavanlainen ruoka+hiekkatilaus saatu aika railakkaasti runnottua. Mutta sillon ei ollu seassa mitään herkästi särkyvää joten ei haitannu.

To a cat, "NO!" means "Not while I'm looking"
26.02.2014 22.10

Miulla on se vuoden kestävä 3%:n säästöohjelma.

26.02.2014 22.24
021865878_r

Mulla on ollu jo yli 2v se kolmen vuoden 5% säästöohjelma ja oon säästänyt ihan reilusti sen avulla. Lisäksi kun se tulee kaikkien alejen päälle vielä niin on ollut oikein kiva. Kauhulla ootan lokakuuta, jonka aikana toi loppuu.

27.02.2014 12.19

Mulla on se kolmen vuoden 5% säästöohjelma ja sen avulla säästää kyllä ihan kivasti! Eli kun sellasta tarjotaan, niin sanoisin että ehdottomasti kannattaa ottaa.

27.02.2014 12.47
022690474_r

Voi ihana zooplus. Laitoin toimitusvaihtoehdoksi DPD:n ja eiköhän tullu ilmotus että kaks laatikkoa toimittaa GLS ja yks DHL. Oi miksi, miksi.... Eikö DPD toimita enää painavia tilauksia  vai mikä ihme tossa on takana. Hermo menee, ei nimittäin oo ensimmäinen kerta.

27.02.2014 12.52

Kannattaa ottaa yheyttä asiakaspalveluun ja kysyä sieltä että miksi noin.

27.02.2014 13.15
022690474_r

Näin niin punasta etten lukenu sähköpostia loppuun asti. 

"Due to unforeseen circumstances we can only ensure timely delivery of your current order with a different delivery service to the one you selected. We will refund any difference in the charges between the two services. Please accept our apologies for any inconvenience."

Jos tilaan Itellalta kotiinkuljetuksen, korvataankohan se mulle?

Laitoin jo viime kerralla aika äkästä palautetta toimittajasähläyksen takia, sillon ei tollasta pahottelua edes ollu, ilmottivat vaan että joo moi dhl ja gls toimittaa ja sillä sipuli. Noh katotaan nyt ensin tuleeko ne tavallisen päiväpostin mukana ilman erillissoittoa. Jos tulee, tilaan sen kotiinkuljetuksen ja naputtelen jälleen lisää palautetta. Ja toivosin että te muutkin sen teette jos sama meno jatkuu

27.02.2014 13.24

^ Olettaisin, että korvaavat sen Itellan toimituslisän (1€). Itselläni ei ole ikinä ollut ongelmia toimitusten kanssa, olen sitten tilannut Itellan tai DPD:n kautta. Onkohan sitten niin, että DPD ei jostain syystä tee toimituksia paikkakunnallasi/asuinalueellasi, jos tämä kerta on toistuva ilmiö..?

27.02.2014 13.32

Itella kuljettaa kotiin, mut jos tosiaan ketään ei ole paikalla ni joudut itse hakemaan postista. Jos joudut tilaamaan erikseen kotiinkuljetuksen paketille, niin sitähän ei korvata koska et ole itse ollut ottamassa pakettia vastaan kun se on yritetty toimittaa. Ja nehän siis ei ilmoita erikseen milloin pakettia tuodaan, vaan ne tulee suoraan vaan oven taakse. Saattaa tulla aamulla vaikka klo 10 taikka pähällä klo 13. Sitä kun ei voi etukäteen tietää mihin aikaan tulee.

27.02.2014 13.34
022690474_r

Kyllä se DPD tänne toimittaa, vois toki koittaa pyytää tarkennusta mikä se "odottamaton tilanne" nyt muka oli. Se itellan erillistoimitus maksaa jotain 10e ellei hinnastot oo nyt vuoden vaihteen jälkeen muuttunu. Samapa tuo mitä se maksaa, pyydän kuitin ja laitan siitä kopion zooplussalle menemään.

Ja tiiän miten Itella toimii, siks en sitä ikinä käytä. Ja nostan äläkän jos lupaa kysymättä mennään vaihtamaan toimittajaa, en koe että on reilua asiakasta kohtaan tollanen. Asiallisesti pyysin viimeksi että ilmottaisivat ennen tilauksen lähetystä jos sitä ei voi DPD toimittaa (vaikka niin lupaavat tilausta tehdessä), mutta eipä yksittäisen asiakkaan pyytelyistä kauheasti oo mitään hyötyä ku noin iso firma kyseessä

Muokattu viimeksi: 27.02.14 13.46

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti