Zooplus - Sivu 45 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

29.06.2016 13.46
022700382_r

Itse maksan suoraan niillä heti tilattuani näkyvillä tiedoilla, koska se laskuviesti kestää ilmaantua sähköpostiin, enkä jaksa venailla.

29.06.2016 22.59
000113144_r

Itekkin maksan aina niillä tiedoilla mitkä tulee suoraan tilatessa, saa tavarat aina nopeampaan lähetettyä.

Itte kyllä käytän Zooplussaa kuukausittain, kissojen ruuat tulee moninkertaisesti halvemmaksi kuin eläinkaupasta. Ainahan sieltä lähtee kaikkea "turhaakin" mukaan, mutta aina oon ollut tyytyväinen tilauksiin. Alkuvuodesta tilasin kattoon asti ylettyvän kiipeilypuun kissoille, hinta vaivaiset 90€ (vai oliko se 80€) ja laatu on ihan hyvä. Kissoille ja koiralle tilaan myös herkut ja koulutusnamit tuolta, helppo aina kerran kuussa tilata kaikki varastot täyteen, ei tule niin paljoa heräteostoksiakaan tehtyä. Ihan luotto kauppa. Ja se palkkio-ohjelma on tosi kiva, sieltä saa monesti ihan tarpeeseen menevääkin tavaraa tai ruokaa ilmatteeksi, jos on kertynyt tarpeeksi pisteitä.

30.06.2016 17.13
000111969_r

Mekin käytetään Zooplussaa ahkerasti, tulee niin paljon halvemmaksi kaikki vaikka ruokaa en koiralle sieltä tilailekkaan. Ihan huippu paikka ja aina on tullut kaikki tuotteet siististi pakattuna.

Oon tosi tyytyväinen asiakaspalveluunkin, vastaa sähköpostiin puolessa tunnissa ja on todella ystävällistä ja kattavaa tekstiä mitä sieltä tulee. Kommunikointi on tosi helppoa. Jouduin palauttamaan laatuvirheellisen tuotteen sinne takasin viime viikolla niin samana päivänä kun ilmotin siitä viasta niin lähettivät uuden tuotteen tulemaan eli eivät ootelleet siihen asti että virheellinen tuote tulis perille. Toki palautus on melko kallista (mulla makso 22 e lähettää se paketti takasin) ja mä en tiedä miten ne sen postimaksun korvaa, kun se sano että laittaa mun asiakastilille hyvitykseks sen postikulun ja sen jälkeen kun se tavara on tullut perille niin ne hyväksyy sen eli onko se sit vaan että mä pystyn käyttää sen Zooplussaan. Toisaalta mua ei haittaa kun Zooplussaa käytetään niin usein, mutta harmillista sellasille jotka ei kamalasti tilaile...

30.06.2016 17.45
022710156_r

Mä kerran sain viallisen häkin zooplussalta. Silloin ne haki rikkinäisen häkin veloituksetta kotoa sovittuna aikana ja sillä aikaa oli jo uusi häkki lähetetty minulle. Toinenkin häkki oli pikkuvikainen, mutta koska ei haitannut käyttöä, niin en viitsinyt toista kertaa valittaa. Mutta siis palautus-uuden lähettäminen ei vaatinut minulta mitään toimenpiteitä tai rahaa. Kuvan viasta lähetin zooplussalle ja se riitti.

30.06.2016 22.55
000111969_r

^ Juu no siinä sanottiin että isoille tuotteille voidaan sopia myös nouto, mutta meillä oli pelkät valjaat jotka ei oo kauheen haasteellista kantaa postiin. :D Ja kuvat meiltäkin vaati, tottakai.

01.07.2016 11.56
022710156_r

Okei :) Olisikin ollut melko vaikeaa postittaa itse häkki, joka ei laatikoineen olisi edes mahtunut autoon. Loistavaa palvelua on kyllä zooplussalta saanut aina. Ainoa kitinän aihe on se, että kissanruokapurnukat ja tölkit on monesti lommoilla tai lytyssä, mutta en siitäkään ole viitsinyt valittaa, kun ei se sisältö kärsi, vaikka purkki ei niin priimaa olisikaan.

Muokattu viimeksi: 01.07.16 11.57

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti